Buka Akaun PayPal Sekarang

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Sunday, July 22, 2012

Pengasas DCL


Salam,


Ini dia pengasas makanan penyembuh ajaib Syarikat DCL Sdn Bhd, Ybhg Dato' Dr Stapa Omar dan isteri beliau Dato Azlina Che Abdullah. 

Keduannya masih  handsome dan cantik lagi. 










                                                                  Kata Dato' Dr Stapa:

.."Saya tidak takut dilambung ombak kerana saya yakin kepada potensi MLM sebagai perniagaan global. 


Jadi saya rebut peluang. Kelebihan saya ialah saya berani mengambil risiko. Namun berani bukan membuta tuli, ia berdasarkan pengalaman"

- Dato' Dr. Stapa, Pengasas DCL...DCL merupakan perniagaan MLM tulen....
* saya berbangga sgt kerana memilih DCL as my side income!.. 






No comments:

Post a Comment