Buka Akaun PayPal Sekarang

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Saturday, July 21, 2012

Makanan Ajaib Yang Akan Dapat Melancarkan Serta Membina Darah Anda...

Makanan Ajaib Yang Akan Dapat Melancarkan Serta Membina Darah Anda...

(Ekstrak Bio-marin + 16 Jenis buah "Berry".). 100% semulajadi dan organik.
Kandungan asid lemak omega-3 dan klorofil yang terdapat dalam nu-cell sangat berkesan untuk membakar kolestrol dalam darah dan melembutkan saluran darah.

Bagaimana Nu~Cell berfungsi?
- Lebih kurang 1 jam selepas memakan Nu~Cell, ia akan mengaktifkan sel induk yang terdapat pada tisu atau organ, seterusnya akan membaik pulih tisu atau organ yang rosak.

Nu~Cell merupakan supplemen untuk sel stem/sel induk yg diperlukan oleh tubuh untuk membaik pulih tisu atau organ yang rosak. Ia juga meningkatkan proses ANTI-PENUAAN, seterusnya menjadikan anda kelihatan muda.

Dengan hanya mengambil 1 sachet Nu~Cell 2 kali sehari, berjuta-juta sel induk (sel stem) diaktifkan dan dilepaskan ke dalam darah dalam masa 60 minit. Fenomena ini akan mempercepatkan proses pemulihan tisu-tisu atau organ yang rosak.

Ia juga akan meningkatkan kadar kolestrol baik (HDL-High Density Lipoprotein) dan menurunkan kadar kolestrol jahat. (LDL-Low Density Lipoprotein).

Kesannya, saluran darah akan terbuka seterusnya melancarkan peredaran darah. Nu-cell adalah pilihan terbaik dijadikan amalan pesakit jantung,stroke,ketegangan urat leher (Carotid arteries Hardening) dan awet muda.

Keistimewaan :
Membakar lemak dan kolestrol dalam darah
Melembutkan saluran darah
Membersih dan melancarkan darah
Memberi pelindungan maksimum terhadap penyakit darah tinggi
Ketegangan urat leher
Masalah jantung

No comments:

Post a Comment